דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

זקוקים לניתוח? מרכז הסיוע מנורה HUG ניתוחים יחבק אתכם עד להחלמה

יעל פליישר גולני

סמנכ"ל, מנהלת תחום תביעות בריאות28.05.2024 | 4 דקות

ליווי אישי, הכוונה בבחירת רופאים, סיוע בתיאום תורים מהירים ועזרה במיצוי זכויות רפואיות. מנורה מבטחים מציגה: שירות ייחודי שיכול לעשות את כל ההבדל בשעת צרה

אין זה סוד שהמערכת הרפואית יכולה להיות מאוד מבלבלת ומתסכלת, דווקא בזמנים שבהם הכי צריך תמיכה, הבנה ויד מכוונת. תחושה זו רק הולכת ומתעצמת כאשר נקלעים למצב בריאותי מורכב או כאשר מתבשרים על צורך לעבור ניתוח.

ברגעים אלו, כשהבירוקרטיה משתלטת והחרדה גוברת, נשאף שלצידנו יעמדו אנשי המקצוע הטובים ביותר, יתנו לנו מענה מהיר ואיכותי, ויעשו לנו סדר בבלגן. נרצה להיות בטוחים שיש מי שיעניק לנו יחס אישי ואנושי, ושירות מכל הלב. מישהו שיחבק אותנו כל הדרך להחלמה.

מנורה HUG ניתוחים: מרכז סיוע והכוונה שנותן הרבה מעבר 

מתוך רצון לתת מענה לצרכים ולמכאובים של לקוחותיה, כמו גם ליווי איכותי ברגעי האמת, הקימה מנורה מבטחים מרכז סיוע ייעודי בשם "מנורה HUG ניתוחים" – המספק סיוע והכוונה למבוטחים אשר זקוקים לניתוח.

השירות הייחודי, שניתן לכל המבוטחים שרוכשים את אחת מפוליסות הניתוחים בישראל מבית מנורה מבטחים, כולל ליווי מצד צוות המומחים של החברה במספר צמתים מרכזיים המלווים את הסיטואציה הרפואית:

  • סיוע והכוונה בבחירת רופאים מומלצים, בהתאם לבעיה הרפואית
  • סיוע בתיאום תורים מהירים לייעוץ רפואי ולבדיקות טרום ניתוח
  • סיוע במיצוי זכויות בשירותי הבריאות הנוספים (שב"ן) של קופות החולים
  • תשלום מידי למבוטחים, בגובה ההשתתפות העצמית הנדרשת מהשב"ן

"מלווים את הלקוחות יד ביד בכל שלבי התהליך"

"כשאדם מתבשר כי עליו לעבור ניתוח ולא משנה מה מצבו הסוציו-אקונומי – אם הוא עשיר או עני, היכן הוא מתגורר וכדומה – הוא לרוב מרגיש אבוד", אומרת יעל פליישר-גולני, סמנכ"ל ומנהלת תחום התביעות באגף הבריאות במנורה מבטחים. "ברגעים הללו, כולנו רוצים יד מכוונת. מישהו שיבוא ויגיד לנו מי הרופאה והרופא שהכי מתאימים לטפל בבעיה, איך קובעים אליהם תורים במהירות האפשרית, מה עושים עם כל ההפניות לבדיקות שנתבקשנו לבצע לפני הניתוח ועוד".

"בדיוק לשם כך הקמנו את מרכז הסיוע מנורה HUG, שכשמו הוא – החיבוק של מנורה מבטחים. הרעיון שעומד מאחורי השירות שאנו מעניקים הוא ללוות את הלקוחות שלנו, יד ביד, מרגע היוודע הצורך הרפואי בניתוח, בשלב ההכוונה וקבלת ההחלטה לאיזה רופא לפנות, דרך סיוע בתיאום הבדיקות הנדרשות לפני הניתוח ולמעשה לאורך כל השלבים בתהליך".

איך זה קורה בפועל? פליישר-גולני מסבירה: "מהרגע שמבוטח פונה למוקד מנורה HUG, הוא יקבל שירות של נציג אישי, שיעניק לו ליווי צמוד, יעשה מולו תיאום ציפיות ברור וימסור לו סטטוס לגבי כל שלב ושלב בתהליך, עם זמני חזרה מהירים מאוד.

חשוב להבין שלעיתים הגשת תביעה לחברת ביטוח כרוכה בלא מעט אי ודאות. עכשיו, תחשבו על זה שמישהו מנהל מולכם את התהליך – במקום שאתם תחכו שמשהו יקרה. בחרתם ברופא שעובד עם קופת החולים אך התור הקרוב רק בעוד מספר חודשים? נסייע לכם בתיאום תור זמין. העברתם לנו מסמכים? אנחנו על זה. הנושא של הליווי מאוד קריטי ומייצר בך את תחושת הביטחון שמישהו דואג לך ומקדם למענך את כל הסיטואציה".

הערך המוסף של מנורה HUG ניתוחים בא לידי ביטוי גם במצב שבו מבוטח בוחר לבצע את הניתוח באמצעות שירותי הבריאות הנוספים של קופות החולים, דבר המצריך ממנו תשלום השתתפות עצמית. "יש ניתוחים שבהם עלות ההשתתפות העצמית יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים – ולא לכל אחד יש את הסכום הזה בעובר ושב", מציינת פליישר-גולני. "אנחנו מציעים שירות שדואג להעביר את סכום ההשתתפות העצמית לחשבון הבנק של המבוטח עוד לפני הניתוח, מה שמשרה  בו שקט נפשי  וגם מסייע לו להתמקד נטו בהחלמה".

לעוד פרטים מוזמנים לקרוא על ביטוח בריאות פרטי


כפוף לתנאי החברה והפוליסה. האמור מובא כמידע כללי בלבד ואין בו כדי להוות הצעה, המלצה או תחליף להתאמת הכיסוי לצרכי כל אדם. הצירוף לביטוח מותנה בחיתום. מנורה מבטחים ביטוח בע"מ  ז'בוטינסקי 23, רמת גן

נכתב על ידי יעל פליישר גולני

רוצה לקבל עוד עדכונים?

none