שירות בקליק

בעמוד "הדוחות שלי" תוכלו לצפות בדוחות של הנכסים שברשותכם בקבוצת מנורה מבטחים


בעמוד "סטטוס הפניות שלי" תוכלו לראות את סטטוס פניותיכם ותביעותיכם בביטוח בריאות ופנסיה


בעמוד "חיסכון לכל ילד" תוכלו לצפות ביתרת הצבירה של ילדכם בתכנית קופת הגמל חיסכון לכל ילד

באזור זה ניתן לקבל דוחות רבעוניים ושנתיים ישירות למייל המעודכן במערכות מנורה מבטחים.
שימו לב! בכדי לקבל את הדוח לכתובת המייל המעודכנת במערכות החברה, טלפון הנייד צריך להיות מעודכן במערכות החברה (מטעמי אבטחת מידע, לטלפון הנייד נשלח קוד שרק לאחר הקלדתו ניתן לפתוח את הדוח). עדכון פרטייך האישיים ניתן לבצע באמצעות המידע האישי או באמצעות "פנה אלינו".
כדי להפיק אישור לרשות המיסים או אישור להצהרת הון, יש להפיק את הדוח השנתי ביחס לשנה המבוקשת (אישורים אלו מצורפים לדוח השנתי).
לבקשת הנגשת מידע-ניתן לפנות למוקדי שירות הלקוחות בטלפון 2000* או באמצעות כתובות המייל המופיעות בעמוד מוקדי שירות לקוחות, או באמצעות "פנה אלינו".
כניסה לאזור המידע האישי
לקבלת מידעים אישיים נוספים, לרבות נתונים כספיים, הנכם מוזמנים להיכנס למידע האישי