הסדרי נגישות - קבוצת מנורה מבטחים בע"מ |
הסדרי נגישות - קבוצת מנורה מבטחים בע"מ
חשוב לנו להעניק שירות שוויוני, מכבד ומקצועי לכלל לקוחותינו בכל החברות בקבוצת מנורה מבטחים בע"מ.
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו
מבצעים באופן שוטף סקירה מקיפה של כל יחידות השירות על מנת לוודא שהן עומדות בתקנות
ומאפשרות גישה מלאה לכל אדם.
הסדרי נגישות מבנים
בסניף קבלת הקהל שלנו ברמת גן קיימות ההתאמות הבאות:
-
חניון נגיש: בחניון שנמצא ברחוב ז'בוטינסקי 33 רמת גן ישנן חניות נכים לרכב גבוה (עד 185 ס"מ).
-
גישה רציפה מהכניסה לבניין ומהחניון ועד לעמדה בה ניתן השירות.
-
המעליות נגישות.
-
אזור ההמתנה הונגש עם ריהוט מתאים.
-
עמדות השירות נגישות.
-
במודיעין ובעמדות השירות קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה.
-
ניתנת עזרה במילוי טפסים לפי בקשה.
שירות נגיש
-
ניתן להיכנס עם חיות שירות.
-
פטור מתור ניתן למחזיקי תעודת נכה עם סעיף פטור מתור, מחזיקי תעודת נכה של משרד הביטחון ואזרחים ותיקים מעל גיל 80.
-
ניתן להסתייע במלווה אישי.
-
עובדינו עוברים הדרכות למתן שירות נגיש ללקוחות עם מוגבלות.
-
נתב השיחות במוקד השירות הונגש והוא כולל מידע הניתן בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוזיקת רקע.
-
אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 2000*, או בדואל ובפקס לפי הרשימה המופיעה בעמוד מוקדי שירות לקוחות. אפשר גם לפנות אלינו באמצעות פנה אלינו.
-
לקבלת מידע בפורמטים נגישים ניתן לפנות אלינו באמצעות מוקד שירות הלקוחות: בטלפון 2000*, בדואל ובפקס לפי הרשימה המופיעה בעמוד מוקדי שירות לקוחות או באמצעות פנה אלינו.
נגישות באינטרנט
אנו משקיעים משאבים רבים בהנגשת אתר הקבוצה על מנת להפוך את שירותי האינטרנט שלנו לזמינים עבור כולם.
-
אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
-
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
-
האתר מותאם לגלישה במכשירים ניידים (טלפונים חכמים וטאבלטים) ובמחשבים נייחים/ניידים.
-
האתר נבדק לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Firefox.
-
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
-
לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
-
ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט
-
אם נתקלתם באתר בקובץ שאינו נגיש, נשמח לעמוד לרשותכם לצורך הנגשת המסמכים הדרושים לכם. באפשרותכם לפנות למוקדי שירות הלקוחות שלנו בטלפון 2000*, באמצעות כתובות המייל המופיעות בעמוד מוקדי שירות לקוחות, או באמצעות פנה אלינו.
רכזי נגישות – אופן התקשרות
אנו פועלים באופן שוטף כדי לשפר את הנגישות בקבוצת מנורה מבטחים בע"מ. אם יש לכם בקשות או שאלות בנושאי נגישות, אל תהססו לפנות אלינו:
-
ליאור טהורי ושלי סער בכתובת המייל negishut@menoramivt.co.il
-
משרדינו יושבים בבניין מנורה מבטחים, רח' ז'בוינסקי 23 רמת גן.
-
הטלפון של ליאור : 03-7553948
-
הטלפון של שלי : 03-7107855