גניבות
גניבות
רכבך נגנב ולא נמצא במשך 30 ימים? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו. בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר, וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול התביעה.
לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה- לחץ כאן.
הנחיות להגשת תביעה
מה עלי לעשות?
1. מומלץ לפנות באופן מיידי לסוכן הביטוח לקבלת ייעוץ והסבר לגבי תהליך התביעה.
2. לחברתנו מוקד דיווח טלפוני המקבל דיווחים על אירועי נזק לרכב ולרכוש שלגביהם החלטת להפעיל את הפוליסה בחברתנו. עם קבלת הדיווח, נפתחת תביעה חדשה על ידי המוקד ונשלח שמאי על פי בחירתך למקום האירוע. מספר הטלפון של המוקד: 2000*.
3. בכדי שנוכל לטפל בתביעה במהירות וביעילות, עלינו להעביר את כל פרטי התאונה לשמאי שיבחר על ידך או שיבחר באופן אקראי לחלוטין לבקשתך. המוקד הטלפוני יעביר את כל הפרטים של האירוע למשרד השמאי.
על מנת לפתוח תביעה, חובה לציין:
תאריך האירוע, שם המבוטח, מספר הרכב, מספר הפוליסה, שם הנהג, תאור האירוע. בנוסף, בכדי שנוכל ליצור עמך קשר באופן מהיר ויעיל, חובה לציין: כתובת דואר אלקטרוני עדכנית, ככל שקיימת, מס׳ טלפון קווי ונייד, מס׳ פקס וכתובת עדכנית למשלוח מכתבים באמצעות הדואר.
מסמכים שיש להעביר:
1. טופס הודעה על תביעה מפורט ומלא על כל סעיפיו לרבות דרישה בכתב. לחץ לטופס הודעה
2. צילום ת.ז (צבעוני) של בעל הרכב הרשום ברשיון הרכב.
3. רשיון הרכב המקורי .
4. אישור משטרה מפורט בדבר הגשת תלונה.
5. אישור היעדר תביעות מלא ל־3 שנים האחרונות, ככל שקיים.
6. דוחות שמאי לגבי תאונות קודמות, אם היו.
7. ייפוי כוח להעברת בעלות, חתום ע״י בעל הרכב .
8. מפתחות הרכב המקוריים והרזרביים כולל שלטים בצירוף קוד אישי סודי.
9. אישור מהמוסך המטפל בדבר טיפולים אחרונים ברכב טרם הגניבה.
10. אישור בדיקת מיגון עדכני, קריא וברור.
11. טופס פרטי חשבון בנק מעודכנים לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונך, במידה ויגיע לך פיצוי כספי. במידה והמבוטח הינו חברה בע״מ – יש לצרף, בנוסף, צילום שיק מבוטל כדוגמה. לטופס פרטי חשבון בנק.
את המסמכים הנדרשים עליך לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:
- ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700.
- באמצעות שירות מייל ייעודי - מהו שירות מייל ייעודי? לכתובת המייל t-prat@menora.co.il
- באמצעות הדואר לכתובת:
מנורה חברה לביטוח בע"מ
מחלקת תביעות רכב
זאב ז'בוטינסקי 23, רמת גן
ת.ד 1927
מיקוד 5211801 - באמצעות פקס: 03-5663969
התיישנות
עפ"י חוק חוזה הביטוח, התשמ"א 1981, תקופת ההתיישנות של תביעת מבוטח לתגמולי ביטוח היא 3 שנים ממועד קרות מקרה הביטוח. עצירת מרוץ ההתיישנות מתקיימת רק ע"י הגשת תביעה לבית משפט.
מה יקרה בהמשך?
פרטי האירוע והמסמכים שהעברת יועברו לבדיקה על ידינו. עם השלמת הבדיקה של הכיסוי הביטוחי וגובה הנזק - אנו נעביר לחשבון הבנק שלך את הפיצוי שאושר בניכוי השתתפות עצמית, כמפורט בפוליסה. במקביל, יישלח אליך העתק מדו"ח השמאי המפרט את אופן החישוב של הפיצוי. אם תהיה בעיה לגבי הכיסוי הביטוחי או לגבי גובה הנזק - אנו נודיע לך על כך.
יצירת קשר
לחברתנו מוקד טלפוני הממוקם במטה החברה ברמת גן. המוקד פועל בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00, בימי ו', ערבי חג וחוה"מ יינתן מענה בצוות דיווח בלבד בין השעות 8:00-12:00.
מספר הטלפון של המוקד: 2000*.
באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא, בין היתר, מעקב אחר התביעה ופירוט השלב בו נמצא הטיפול בתביעתך. לבדיקת סטטוס תביעתך.
דפי הסבר
מערכת כללים ליישוב תביעות
למערכת הכללים ליישוב תביעות החל מה-01.07.2022 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 30.06.2022 - 01.09.2021 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.08.2021 - 01.09.2019 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.08.2019 - 01.05.2018 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 30.04.2018 - 01.08.2014 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.07.2014 - 01.01.2013 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.12.2012 - 01.03.2012 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 29.02.2012 - 01.06.2011 - לחצו כאן
האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח.