מפרט השירות למעסיק
לא משנה מה הגודל של העסק שלך, יש לנו שירות בדיוק במידה שלך
לא משנה מה הגודל של העסק שלך, אנחנו יודעים לתפור לך מערך שירותים מדויק. מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ מעמידה לרשות לקוחותיה העסקיים מגוון פתרונות שירות ותפעול בהתאם לגודל העסק וצרכיו, ומציעה מנעד רחב של פתרונות שירות לכלל המועסקים כך שאתם יודעים גם שהעובדים שלכם נהנים מתנאים איכותיים וגם שהאינטרסים שלכם נשמרים.
בכדי שנוכל לספק לכלל לקוחותינו העסקיים את השירותים להם הם זקוקים, תוך התאמת מערך הפתרונות לצרכי העסק הספציפיים, פיתחנו כלים ייחודים המאפשרים התנהלות ידידותית, נוחה ומהירה.
החטיבה העסקית
החטיבה העסקית מרכזת את מגוון השירותים שמנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ מעניקה למעסיקים, עובדים ועמיתים.
- החטיבות העסקיות של מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ פרושות בכל הארץ וממוקמות בחמישה מרכזי פעילות: חיפה והצפון, דן והשרון, מרכז והשפלה, ירושלים והנגב והדרום.
דסק המעסיקים - אנשי הקשר שלך בחטיבה העסקית
בכל חטיבה עסקית הוקם דסק מעסיקים הנותן למעסיקים מענה מקצועי וזמין לפניותיהם במגוון ערוצים - מייל, פקס או טלפון. בדסק המעסיקים ניתן לבצע בירורים שונים, להפיק דוחות פיצויים, לקבל אישורים לטופס 161, לעקוב אחר הפקדות, להסדיר תשלום ולצרף עובדים חדשים.
מנהל תיק לקוחות - מומחה פנסיה
מנורה מבטחים מעמידה לרשותך מערך מנהלי לקוחות מיומנים ובעלי ניסיון, המעניקים שירות מקצועי, מהימן וזמין במקום העבודה, הן למעסיק והן לעובד.
- מענה מקצועי לכל פניה ושאלה מהמעסיק ומעובדיו.
- ליווי מקצועי של המעסיק בקליטת ועזיבת עובדים.
- עזרה וליווי באירועי פנסיה - פרישה, נכות עובד או פטירה.
- מעקב שוטף בכל הנוגע לנושא הגביה .
- בחינת ההסדר הפנסיוני של המעסיק ועובדיו במנורה מבטחים, מהיבט המוצר והתנאים המסחריים, בשלל המוצרים הפנסיונים.
- הסבר על שינויי חקיקה בתחום החיסכון הפנסיוני, תקנון מנורה מבטחים פנסיה וגמל ועוד.
פורטל המידע למעסיק - מרחב פעולה עצמאי
פורטל המידע למעסיק הוקם עבור הלקוחות העסקיים של מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ במטרה להעניק להם מרחב פעולה עצמאי וידידותי, בזמן תגובה מינימלי, ללא תיווך החטיבה ומנהל תיקי לקוחות.
- ההתחברות אפשרית מכל מחשב באמצעות שם משתמש וסיסמה אישית.
- באפשרות המעסיק לצפות ולעקוב אחר ההפקדות שביצע לעובדיו באמצעות "קיוסק המידע לעמית".
- באמצעות הפורטל ניתן לקבל מידע שוטף ועדכני, להפיק דוחות ולהוריד ולמלא טפסים.
- הפקת טופס 161 מעודכן לעובדים, טופס 161א' ואישור פיצויים אישי באופן עצמאי.
- קבלת מידע על קופות הגמל וקרנות השתלמות במנורה מבטחים פנסיה וגמל.
שירות לעובדי המעסיק
בכדי שכל מעסיק יוכל לספק לעובדיו מענה פנסיוני מקיף ואיכותי, מעמידה מנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ מספר גורמים מקצועיים המאפשרים לכל עובד לקבל מענה מקצועי ומקיף:
מתכנן פנסיוני - לרשות העובדים עומד מומחה לפנסיה הפועל בתיאום עם המעסיק. השירות המוענק על ידי המתכנן הפנסיוני מבוסס על פגישות אישיות עם העובדים. פגישות אלו נועדו להתאים את החיסכון הפנסיוני של העובד לצרכיו, העדפותיו ומצבו המשפחתי. המתכנן הפנסיוני נעזר בסימולטור מתקדם להתאמה מלאה של תכנית הפנסיה לצרכיו האישיים של כל עובד.
מרכז קשרי לקוחות טלפוני - מאויש על ידי בוגרי תואר ראשון ושני בכלכלה ומנהל עסקים שמוכשרים כמשווקים פנסיוניים. העובדים עוברים הדרכות שוטפות בנושא החיסכון ארוך הטווח במטרה לספק את כל המידע לו יזדקקו עמיתי הקרן. המרכז כולל מענה טלפוני מקצועי מידי יום מ-8:30 עד 15:00, שירותי מידע ממוכנים המאפשרים קבלת מידע אישי בטלפון 24 שעות, שיחה עם מומחה פנסיוני לבחינת החיסכון בקרן והתאמתו לצרכי המבוטח, מתן שירות באירועי פנסיה, אפשרות להפקת טפסים ודוחות ושליחתם לעמית.
איך מצטרפים למנורה מבטחים פנסיה וגמל בע"מ?
בכדי לצרף את עובדיך לקרן הפנסיה הגדולה בישראל, ועל מנת שתוכל כבר היום לאפשר להם ליהנות מכיסוי ביטוחי מקיף במיוחד ומחסכון לגיל פרישה באפשרותך לפנות אלינו בכל אחד מהאמצעים הבאים:
- צירוף עובד נוסף לקרן הפנסיה? יש להיכנס לכאן
- מעסיק חדש המעוניין להצטרף? כנס למערכת פורטל מעסיקים.
- או פנה לסוכן הביטוח שלך במנורה מבטחים.