פריצה וגניבה
פריצה וגניבה
אירעה פריצה או גניבה ונגרם נזק ו/או רכושך נגנב? אל דאגה, בדיוק לשם כך הנך מבוטח בחברתנו. בכוונתנו להעניק לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אותך לכל אורך הדרך עד לסיום הטיפול בתביעה.
לצפייה בקבצים דרושה תוכנת Acrobat Reader אם תוכנה זו אינה מותקנת במחשבכם ניתן להוריד אותה- לחץ כאן.
הנחיות להגשת תביעה
מה עלי לעשות?
1. יש לדווח באופן מיידי לסוכן הביטוח לקבלת ייעוץ והסבר לגבי תהליך התביעה.
2. לחברתנו מוקד דיווח טלפוני המקבל דיווחים על אירועי נזק לרכוש. עם קבלת הדיווח, נפתחת תביעה חדשה על ידי המוקד ונשלח שמאי למקום האירוע.
מספר הטלפון של המוקד: 2000*.
3. בכדי שנוכל לטפל בתביעה במהירות וביעילות, עלינו להעביר את כל פרטי האירוע לשמאי שיישלח באמצעות המוקד הטלפוני.
לכן, על מנת לפתוח תביעה - חובה לציין: תאריך האירוע, שם המבוטח, מספר הפוליסה, תאור האירוע ופרטי צד ג׳ (במידה וקיים).
בנוסף, בכדי שנוכל ליצור עמך קשר באופן מהיר ויעיל, חובה לציין: כתובת עדכנית למשלוח מכתבים באמצעות הדואר, כתובת דואר אלקטרוני עדכנית, מספר טלפון קווי ונייד ומספר פקס.
מסמכים שיש להעביר:
1. טופס תביעה מפורט ומלא על כל סעיפיו, לרבות דרישה בכתב. לטופס הודעה.
2. הצעות מחיר/אסמכתאות בדבר תיקון הנזק, לרבות ציון מועד פירעון התשלום.
3. דו״ח סקר אחרון אליו כפופה הפוליסה, במידה וקיים.
4. בהיעדר סקר - קבלות רכישה של הרכוש הניזוק או אסמכתאות בדבר שווי הרכוש שניזוק.
5. אישור משטרה מפורט.
6. אישור אי הגשה במידה ויש למבנה הניזוק גם פוליסת מבנה וגם פוליסת משכנתא.
7. טופס פרטי חשבון בנק מלא וחתום לצורך העברת תגמולי הביטוח ישירות לחשבונך, במידה ויגיע לך פיצוי כספי. אם המבוטח הינו חברה בע״מ – יש לצרף, בנוסף, צילום שיק מבוטל כדוגמה. לטופס פרטי חשבון בנק.
את המסמכים הנדרשים עליך לשלוח באמצעות סוכן הביטוח שלך או לחילופין דרך אמצעי התקשורת הבאים:
- ניתן לשלוח מסמכי תביעה במסרון על ידי שליחת הספרה 5 לטלפון 050-8085700.
- באמצעות שירות מייל ייעודי - מהו שירות מייל ייעודי? לכתובת המייל t-prat@menora.co.il
- באמצעות הדואר לכתובת:
מנורה חברה לביטוח בע"מ
מחלקת תביעות דירה ורכוש
ת.ד 1927
רמת גן 5211801 - באמצעות פקס: 03-5663969
מה יקרה בהמשך?
מינוי שמאי לבדיקת הנזק:
1. מיד עם קבלת הודעה ממך על מקרה הביטוח, חברתנו תשקול להפנות שמאי או בקר שמאות לצורך הערכת הנזק. השמאי ו/או הבקר יערוך את השומה על פי שיקול דעתו המקצועית.
2. העתק מדו״ח השמאי יישלח אליך על ידנו ואנו נישא במלוא עלות שכר טרחת השמאי אשר מונה על ידנו.
התיישנות:
עפ"י חוק חוזה הביטוח, התשמ"א 1981, תקופת ההתיישנות של תביעת מבוטח לתגמולי ביטוח היא 3 שנים ממעוד קרות מקרה הביטוח. עצירת מרוץ ההתיישנות מתקיימת רק ע"י הגשת תביעה לבית משפט.
טיפול בתביעה:
פרטי הנזק והמסמכים שהעברת יועברו לבדיקה על ידנו.
עם השלמת הבדיקה של הכיסוי הביטוחי וגובה הנזק - אנו נעביר לחשבון הבנק שלך את הפיצוי שאושר בניכוי השתתפות עצמית, כמפורט בפוליסה. במקביל יישלח אליך העתק מדו"ח השמאי המפרט את אופן החישוב של הפיצוי.
אם תהיה בעיה לגבי הכיסוי הביטוחי או לגבי גובה הנזק - אנו נודיע לך על כך.
יצירת קשר
לחברתנו מוקד טלפוני הממוקם במטה החברה ברמת גן. המוקד פועל בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00, בימי ו', ערבי חג וחוה"מ יינתן מענה בצוות דיווח בלבד בין השעות 8:00-12:00.
מספר הטלפון של המוקד: 2000*.
באתר האינטרנט של החברה ניתן למצוא, בין היתר, מעקב אחר התביעה ופירוט השלב בו נמצא הטיפול בתביעתך. לבדיקת סטטוס תביעתך.
מערכת כללים ליישוב תביעות
למערכת הכללים ליישוב תביעות החל מה-01.07.2022 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 30.06.2022 - 01.09.2021 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.08.2021 - 01.09.2019 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.08.2019 - 01.05.2018 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 30.04.2018 - 01.08.2014 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.07.2014 - 01.01.2013 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 31.12.2012 - 01.03.2012 - לחצו כאן
למערכת הכללים ליישוב תביעות בתוקף 29.02.2012 - 01.06.2011 - לחצו כאן
לידיעתך, תקנות הקרן מתעדכנות מעת לעת ובכל מקרה של סתירה בין האמור במידע המפורט לעיל לבין תקנות הקרן, הנוסח הקובע יהא זה הקבוע בנוסח תקנון הקרן כפי שיהיה במועד האירוע המזכה (הגשת הבקשה). בכל מקרה של הגשת בקשה יש לפנות לבירור במוקד השירות הטלפוני שמספרו 2000*