תביעת חבות מעבידים
אירעה תאונה ועובד או עובדת שלכם נפגעו? פוליסת ביטוח לחבות מעבידים תכסה תביעות נזיקין שמוגשות כלפיכם כמעבידים בעקבות פגיעה של עובדים, מעל סכומי הפיצוי שישולמו לעובד על ידי הביטוח הלאומי, והוצאות הגנה משפטיות בגין תביעות אלו.
אם יש לכם פוליסת ביטוח מתאימה וידוע לכם על אירוע, עליכם להגיש תביעה כדי שנבחן את הזכאות שלכם לכיסוי סכום הפיצוי שישולמו לעובד הנפגע והוצאות ההגנה המשפטיות שלכם.
אנחנו מתחייבים להעניק לכם את הטיפול המקצועי והמסור ביותר וללוות אתכם עד לסיום הטיפול בתביעה.
מה צריך לעשות?
1. להתקשר מיידית לסוכן הביטוח שבאמצעותו נרכשה הפוליסה ו/או למוקד הטלפוני של מנורה בטלפון 2000*, כדי להודיע על האירוע וכדי לקבל הנחיות, ייעוץ והסברים. עם קבלת הדיווח תיפתח תביעה חדשה.
2. למסור את הפרטים הבאים: תאריך האירוע, שם המבוטח, מספר הפוליסה, תיאור האירוע ופרטי צד ג' (אם יש).
3. לספק כתובת דואר עדכנית, כתובת מייל, מספרי טלפון (קווי ונייד) ומספר פקס.
רוצים לדעת עוד? למידע נוסף
שלבי הגשת התביעה
שלבי הגשת התביעה
מסמכים שצריך להגיש
- מסמכים רפואיים המתעדים את הפגיעה ואת אי הכושר שנגרם בגללה, אם ישנם
- טופס למתן טיפול רפואי לנפגעי עבודה (טופס ביטוח לאומי 250)
- מסמכי השתכרות העובד לשלושת החודשים האחרונים טרם האירוע
- דרישת/תביעת העובד, אם הוגשה
- טופס ויתור על סודיות רפואית
לאן שולחים את מסמכי התביעה?
פקס
- ספריית טפסיםחפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
- מוקדי שירות לקוחותצרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
- איתור סוכניםרוצים לעבוד עם סוכן ביטוח? חפשו במאגר שלנו
- ארכיון פוליסות ביטוח עסקיכאן תמצאו כל פוליסת ביטוח של מנורה מבטחים
- שאלות נפוצותמאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
- צפייה בפוליסהכל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
- עדכון פרטיםצריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום
"האמור אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה במקור. כל האמור לעיל כפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה, ולא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסה. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה בלבד. החברה לא תהיה אחראית לנזק מכל סוג שהוא שיגרם עקב הסתמכות על המידע הנ"ל ט.ל.ח."