דלג לתוכן הדף
דלג לתוכן הדף
|

תביעת טיפול שיניים

אם יש לכם כיסוי ביטוחי לטיפולי שיניים משמרים (טיפולים בסיסיים כמו סתימות, עקירות, טיפולי שורש, הסרת אבנית וכו'), אתם לא זקוקים לאישור מוקדם מאיתנו כדי לקבל החזר בהתאם לפוליסה שלכם.

פשוט בוחרים את הרופאים ואנשי המקצוע שאתם רוצים שיטפלו בכם, מבצעים את הטיפולים הדרושים כדי לשמור על בריאות השיניים שלכם, שומרים את הקבלות – ומגישים לנו תביעה לקבלת החזרים כספיים בתהליך דיגיטלי מהיר ופשוט.

רוצים לדעת עוד? למידע נוסף

במידה והנך נדרש לבצע טיפולים משקמים / טיפולי חניכיים / טיפולי אורתודנטיה - נדרש להגיש בקשה לאישור מוקדם בחתימת רופא מומחה - בקישור הבא

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

שלב 2

מעקב אונליין

לאזור האישי

שלבי הגשת התביעה

שלב 1

הגשת תביעה דיגיטלית

ממלאים את טופס התביעה

טפסים ומסמכים להגשת התביעה

מסמכים שצריך להגיש

  1. צילומים אבחנתיים
  2. טופס הודעה על תביעה 
  3. קבלות
לשירותכם
כל המידע שאתם צריכים - זמין בלחיצת כפתור
  • ספריית טפסים
    חפשו בקלות כל טופס שאתם זקוקים לו
  • מוקדי שירות לקוחות
    צרו קשר ישירות עם המוקד המתאים לכם
  • איתור רופאי שיניים
    מצאו בקלות רופאים בהסכם עם מנורה מבטחים
  • שאלות נפוצות
    מאגר התשובות הגדול לשאלות בנושא ביטוח וחיסכון
הפוליסה שלך
כל הפעולות והמידע על הפוליסה באזור האישי
  • לצפייה בפוליסה
    כל המידע המעודכן לגבי הפוליסה שלכם
  • עדכון פרטים
    צריכים לעדכן מידע אישי? זה המקום

*כל האמור כפוף לתנאי הפוליסות, לסייגיהן, ולנהלי קבוצת מנורה מבטחים כפי שיקבעו מעת לעת. האמור לא ישמש ככלי לפרשנות הפוליסות, והתנאים המחייבים את קבוצת מנורה מבטחים הינם תנאי הפוליסות בלבד. קבוצת מנורה מבטחים לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה כלשהי ו/או נזק עקיף או תוצאתי אחר מכל סוג שהוא שיגרמו, למאן דהוא, כתוצאה מההסתמכות על המידע.המידע כפוף להוראות כל דין, ולהסדרים התחיקתיים הרלוונטיים.בכל מקרה של סתירה בין המידע שאקבל במסגרת השירות באתר לבין המידע המצוי במשרדי ובספרי קבוצת מנורה מבטחים, יהיה המידע המצוי בידי מנורה מבטחים המידע המחייב.